Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 16:34:09 MET

"webjay" ekpe5g$heq$1@nemesis.news.tpi.pl

> nie posadzaj mnie o wnikliwa lekture dokumentu ktory ma 60-80 stron ;)

Kiedyś pewien przedstawiciel dystrybutora Seagate zauważył (słusznie)
że nie lubię Seagate. :) Było to o tyle dziwne, że uważałem, iż nikt
tej tajemnicy poza mną nie zna. :) Odparłem mu, że istotnie nie lubię,
choć nie wiem dlaczego nie lubię, jako że czytanie dokumentacji Seagate
jest czystą przyjemnością -- wszystko klarowne, skatalogowane konsekwentnie,
brak błędów... Moim zdaniem teraz jest jeszcze lepiej. :) No i od tamtej
pory postanowiłem zmienić swoje stanowisko wobec Seagate. :) I zmieniłem
 -- zacząłem lubić Seagate, choć doceniałem też na przykład innowacje IBMa :)
oraz zalety innych producentów dysków.

Problem oddychania to problem wielu urządzeń. Na przykład obiektywów
fotograficznych (oddychają w trakcie zmiany ogniskowej lub nastawiania
ostrości, zasysając niefiltrowane powietrze) opraw ulicznych lamp oświetleniowych
(podobnie do dysków -- nagrzewają się i stygną, i podobnie do dysków mają
stosowne filtry) i wszystkiego, co zmienia swoje gabaryty lub temperaturę.

A na te 60-80 stron (o ile to naprawdę tyle) składa się cała masa pustych
lub prawie pustych. :)

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |