Bezprzewodowe połączenie z głośnikami

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 15:49:33 MET

Witam.

Mam takie pytanie. Otóż kupiłem sobie ostatnio laptopa i przy chęci
podłączenia głośników do niego muszę wpinać przewód do laptoka. Nie było by
problemu gdyby wyjścia były z tyłu ale niestety są one z przodu komputera i
mnie wnerwia to bo mi sie plącze między dłońmi. Poza tym nawet siedząć
gdzies w fotelu nie bede ciągnął za soba przewodu. Pomijając głośniki
bezprzewodowe jakie są na rynku za ponad 1000 zł z serii 5.1 czy jest jakaś
możliwość zestawienia bezprzewodowego połaczenia z typowymi głosnikami 5.1 .

Od strony kompa to można by dać bluetooth albo jakiś transmiter FM tylko już
przy głośnikach będzie problem. Ma ktoś może jak można to wogóle rozwiązać i
czy można w ogóle ?

Dzięki i pozdrawiam