Re: gdzie w wa-wie tradycyjne monitory crt

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 14:43:32 MET

zulu napisał(a):
> zjezdzilem saturny, mediamarkty i inne temu podobne i nie sprzedaja
> juz takich monitorow ... potrzebuje kupic monitor 19,20,21,22 cali
> ale nie lcd - ogladalem lcd i tylko bardzo drogie egzemplarze daja
> satysfakcje z przegladania zdjec z lustrzanki, ogladania filmow i
> jednoczesnie
> pracy w edytorze tekstu ... poniewaz wydawanie 2000 pln na taki lcd
> wydaje mi sie niezbyt trafne skoro za 2500 mozna miec laptopa to chcialbym
> kupic zwykly crt ... z tego co wiem wieksze ekrany maja pasek w srodku
> [...]
Ja ostatnio zapłaciłem 350 PLN za 3 letni poleasingowy monitor IBMa na
kineskopie Trinitron.
Za nowe nie warto przepłacać, tym bardziej, że chyba nie grzeszą one
jakścią w stosunku do tych sprzed 2 - 3 lat.
Kupiłem go w sklepie maxima-komputery przy metro Służew, na końcu
centrum handlowego LAND - nie w środku, ale w jednym z boksów.

Wojtek