Re: Monitor CRT mi bzyczy :/

Autor: Marcin <lelec_at_op.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 14:30:46 MET

> Od dwoch dni zaczal mi bzyczec monitor :/ Cichutko zachyna od razu w
> momenci bzyczenia.
> Co to moze byc? Daje znac ze zbliza sie do konca swych dni? ;-)

Moze tak byc... Zanies do znajomego elektronika, któy WIE o co chodzi, a
jesli nie masz znajomego, opisz innemu co i jak "bez telefon", wyciagnij, co
to i ile bedzie kosztowac.
Jesli powie, ze duuuzo, bo trafo, to moze zadzwon do innego i powtórz mu
historie...
Nie jestem pewien, lae jesli to jakis kondensator, dioda czy tranzystor WN,
to moze da sie uratowac
drogie trafo, wymieniajac wczesniej tanie elementy... Ale to tylko moja
sugestia...

> Monitor to LG Flatron 795Ft+. Ma z 5 lat.

LG-ki nie sa wysokich lotów, ani dalekich .... (a moze to ja jestem na nie
jakos wyczulony?)

Serdeczne pozdro.
Marcin