Re: Walczę już z tym 3-4 miesiące. Kto pomoże ?

Autor: Gl12d4 <gl12d4_at_W-Y-T-N-I-J-T-Ogazeta.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 12:03:44 MET

Użytkownik "Wolvier" <przebinda@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ekn2pj$rl1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Yep polecam, miałem Celerona 433 z 256 mb, i praktycznie cały czas miałem
> Windowsa 2000
> Lepiej chodził od xp

ntg
Zanim pozbyłbym się XP, sprawdziłbym jak sobie poradzi na następujących
ustawieniach:
Prawoklik na Moj komputer > Zaawansowane > Wydajność (Ustawienia) > Efekty
wizualne i tam zaznacz "Dopasuj dla uzyskania najlepszej wydajności".
Oprócz zmiany wyglądu na "klasyczny" powinieneś poczuć znaczącą poprawę.

Pzdrw
Gl12d4