Re: Monitor LCD - na co zwrocic uwage?

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 12:01:17 MET

Rafal M wrote:

> Witam
>
> Przy zakupie monitora LCD na jakie parametry zwrocic szczegolna uwage?
>
> Moze polecicie jakis producentow/modele?
>
> Interesuja mnie monitory 17" i 19".
>

> Pozdrawiam
> Rafal

Je?li masz kart? graficzn? z gniazdem DVI to kup LCD z gniazdem DVI. I
oczywi?cie pe?ny 24 bolcowy kabel DVI-D aby to wszystko po??czy?.
DVI to po??czenie cyfrowe wi?c obraz powinien by? dobrej jako?ci.

Ja mam obecnie od 2 lat 15" NEC Multisync 1560NX na kabelku DVI-D i wiem
jedno: na analogowy kabelek VGA nigdy ju? nie wróc?.

Monitory to lepiej ogl?da? w sklepie kiedy s? w??czone. Wtedy widzisz czy
maj? martwe piksele i jaka jest jako?? obrazu.

Zbyszek