Re: Dziwne zachowanie PENDRIVE

Autor: Robert Tomasik <robert.tomasik_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 23:39:29 MET

Użytkownik "KrzyHu" <krzyhu@data.pl> napisał w wiadomości
news:456f44fa@news.home.net.pl...
> A nie masz przypadkiem systemu plików NTFS na pendivie.

A jak to sprawdzić? Bo raczej prawie na pewno powinien być FAT. Chyba, ze coś to
zmieniło bez mojego udziału. Zresztą próbowałem to obejść poprzez sformatowanie
PENDRIVA na FAT. Niby wszystko idzie fajnie, ale na końcu wyświetla, że operacja
nie może zostać zakończona.

Tak więc, napisz jak to sprawdzić i ewentualnie jak to obejść.