Re: Jaki laptok (twardy ma być)

Autor: Marcin K. <ciapek_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 23:21:12 MET

> Założeniem głównym jest to, że ma wytrzymać transport
> samolotami. Nie rozważam specjalnej maszyny typu wojskowego ale
> chciałbym wiedzieć jakie marki są najtrwalsze. No i nie chcę wydać za
> wiele

Ja osobiście polecam HP. Mój przeżył podróż samolotem (chociaż nie wiem co
jest niby w niej uciążliwego), ale to jest nic. Przeżył 3 lata w AKADEMIKU
!!! :-) i cotygodniowe podróże pociągiem 300 km w plecaku lub poza nim :-)
Nieraz mi upadł po pijaku i nie mam z nim najmniejszych problemów poza
czyszczeniem wacikiem ze spirytusem laseru od CD/DVD raz na rok. Dla
porównania sąsiad ma DELLa i musiał kupic klawiature zewnętrzną bo gubiły
sie przyciski klawiatury, a braciszek ma TOSHIBE i juz 3 razy była w
naprawie. Ale to tylko moje zdanie a może inni grupowicze maja odmiennne
doświadczenia.
Pozdrawiam