Re: nieco głośniejszy dysk

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 20:50:25 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> w wiadomości
<news:ekhrq2$bpk$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Jest OK. Mam właśnie u siebie Samsunga 160GB PATA i tą Barracudę IV
> 40GB. Samsunga _czasami_ delikatnie słychać, Barracudę deczko mniej.
> Obydwa są bardzo ciche w porównaniu do innych ówczesnych dysków.

Jaki masz konkretnie model tego 160 GB (też się zastanawiam nad czymś
takim)?
I jak z wibracjami tego dysku?
Thx!

(Na głośność dysku głównie składa się poziom jego wibracji (mowa o
normalnych niby "cichych" dyskach, a nie Raptorach), następnie dopiero
dźwięk, jaki dysk generuje włączony "w stanie spoczynku". Sporadyczne
odgłosy przy większych odczytach/zapisach są na ogół w pełni akceptowalne.)

--
Pozdrawiam,
  Gargamel