Re: internet sie wyłańcza

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 16:29:33 MET

"darek" <xxxo@xxx.xx> wrote in message news:ekmq6n$l2r$1@inews.gazeta.pl...
> kilka dni temu podlaczyli mi neta nacieszylem sie nim cale 15 min :( co 15
> min internet sie wylacza i musze resetowac komputer
> prosze o rade co mam zrobic
> przeinstalowac system czy moze cos inego musze zrobic?
> dziekuje za rade

Czekaj wlasnie patrze w szklana kule..., patrze o zaraz bedzie..., .... crap
wylaczyla sie.
Niestety nie moge Ci pomoc bo moja szklana kula wylacza sie zawsze po 30sec
uzywania, co mam robic ?

BTW gdybys jednak chcial uzyskac pomoc bez pomocy szklanej kuli to napisz co
to za internet, kto go
zalozyl (firma) i jak sie laczysz - modem usb, kablowy itd. Napisz tez co
masz za sprzet (komputer)
i na czym to wylaczenia internetu polega.

Tak wstepnie bez szklanej kuli to Ci powiem ze masz problem z software i
ilosc wirusow i innego spyware
zapycha Ci lacze kompletnie po kilkunastu minutach. BTW trafiles chyba na
zla grupe
bo tu rozmawiamy o sprzecie.

Daniel