Re: Wymiana skanera - male pytanie

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 16:04:20 MET

radekp@alpha.net.pl napisał(a):
> Mam jakiś starusienki skaner Mustek 1200UB. Jest OK (przynajmniej nie
> potrzebuje osobnego zasilania, czerpie z USB). Ale kiepsko skanuje pogięte
> kartki (duże połacie szarości).
Masz zapewne skaner z układem CIS.
> Nowe skanery z tego co czytam mają jakiś czujnik odległości. Czy to znacząco
> polepsza skanowanie tego typu dokumentów? Pytam się o praktycznie wrażenia,
> więc proszę bez googla :)
Chodzi o skanery z układem CCD (uwaga - nie utożsamiać pojęcia "skanery
CCD" i "nowe skanery", bo wśród nowych też jest zróżnicowanie). One
potrafią skanować obiekty odległe nawet o kilka cm od szyby. I to
rzeczywiście działa. Jedyna wada skanerów z układem CCD to fakt, że
wymagają właśnie oddzielnego zasilania.

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)