Samoistna Zmiana Czestosci Odwiezania

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 15:58:56 MET

Witam!

Mam taki mały problem. Czasami komputer uruchamia się z inna częstością
odświeżania niż ta ustawiona we właściwościach pulpitu. Ustawione tam jest
optymalne 100Hz ( pionowe ), a czasem po włączeniu jest 85Hz ( widać to przez
drżenie obrazu i w OSD samego monitora ). W ustawieniach zaawansowanych pulpitu
dalej jest niby 100Hz, zmiana rozdzielczości ( np. na 1600x1200pix ) i powrót do
tej w której pracuję ( 1024x768pix ) skutkuje tym ze monitor powraca "na
poprawną" częstość. Jak na to zaradzić? Mój config to LG Flatron 795FT Plus,
Sapphire X800GTO, Asus A8N-E,2x512 MiB DDR, A64 3000+ s939. Problen zarowno na
sterownikach od AMD/ATI jak i Omegach.

--
Pozdrawiam!
to0l