Re: Monitor LCD z ładnymi kolorami - jeszcze raz

Autor: VisionMaster <vision.master.KASUJ_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 15:55:20 MET

> Zdecydowanie!!! Też byłem napalony na Samsunga 971P dopoki nie porównałem
> go z NEC 1970 NX, jeżeli chodzi o kolory to jest super.

Też właśnie teraz o nim czytam, ale ten monitor ma od cholery wersji.
1970NX, 1970NXp, chyba starsza ale jeszcze dostępna wersja 1980FXi
no i prawie bliżniacze choć lepsze/droższe wersje 1990FX, 1990FXp, 1990FXi.

Niestety w ProLine nie mają NECów a ja chciałem u nich wziąć bo już
zamówiłem
u nich kompa i czekam tylko na złożenie.

Czy warto szukać NEC-a czy brać Samsunga 971P - tak jak napisał Andrea?????