Re: W zwi±zku z ostatnimi o "markowych" itp. :)

Autor: Bart³omiej Kowal <bartukas_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 15:31:07 MET

Dnia 30-11-2006 o 14:38:11 Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net>
napisa³(a):

> - dla pracowników kupowane s± tylko markowe laptopy z gwarancj± min.
> 2lata, przy czym muszê dodaæ, ¿e u mnie w firmie nie ma typowych
> stanowisk np. sprzedawca czy magazynier, gdzie jest okre¶lony zestaw
> softu i raczej nie ma sensu aby da³o sie go zabraæ do domu, powiedzmy
> za 4000z³ sztuka, co daje nam 2000z³ rocznie per pracownik
>
> - pracownik ma powiedziane, ¿e po up³ywie terminu gwarancyjnego (te dwa
> lata) bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ odkupienia u¿ywanego komputera po
> preferencyjnej cenie (np. 50% jego warto¶ci rynkowej)
>
> Co Wy na to? :)

Mhm...Nie by³o podobnego pomys³u tak z 1,5 m-ca temu? Chodzi³o o
oszczêdno¶ci na pr±dzie (laptop "z¿era" mniej pr±du)...

IMHO super pomys³. Sam bym chcia³ ;-) Zreszt±, wiele firm chyba tak robi
(kumpel kupi³ niedawno ThinkPada T40 czy t41 u rodziciela w pracy za 500
PLN). Podobnie z samochodami.

Z drugiej strony, skoro nied³ugo maj± siê w Polsce pojawiæ kad³ubki
notebook'owe (barebone), to wracamy do punktu wyj¶cia - lepiej kupiæ
"markowy" czy "sk³adaka"...;-)

Pozdrawiam,

Bartek

--