lenovo i wylaczjace sie wifi

Autor: kamilelf <kamilelf_at_op.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 15:04:27 MET

Czesc,

Mam nowy laptop lenovo 3000N100. Pojawil mi sie taki problem - jak
wlaczam wifi to po jakims czasie - nie wiem, minucie... - wylacza mi sie
  to wifi i traci lacznosc. Jak chce polaczyc sie jeszcze raz to musze
zrobic "radio on". Nie wiem dlaczego tak sie dzieje. W ustawieniach
oszczedzania energii nie ma nic o wylaczaniu wifi w celu oszczednosci
pradu... Moze macie pomysl czemu mi sie wylacza? Aha - sygnal od
nadajnika jest bardzo silny wiec nie powinno byc utraty lacznosci z winy
slabego sygnalu.

Dzieki za podpowiedzi,
Kamil