Re: poczta polska-ilez mozna czekac

Autor: Michał <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 14:56:20 MET

> A ja sie listonoszom dziwie. Jesli teraz zrobia kolejny generalny
> strajk, to moga stracic takich klientow jak TPSA, Energetyka,
> Gazownictwo, Operatorzy komorkowi, Inne prywatne firmy - ktorzy zaczna
> podpisywac umowy z InPostem i inna konkutrencja Posczty. W ten sposob
> Pocztowcy podcinaja sobie galaz... Bo moze sie okazac, ze po 1.1.2007
> Poczta zniknie... a pojawia sie inne firmy, ktorze przejma rynek.

Pomyśl: jeżeli twój szef ma kupę roboty to dla ciebie dobrze czy źle ??? No
nie bardzo dla nie dobrze dla ciebie nie bo jesteś zawalony robotą,
najlepiej jest jak roboty jest trochę na tyle aby opłacało ci się płacić
heheh trochę filozofii wziętej z życia.
Tak samo jest z listonoszami. Oni dźwigają torby a za wszystko kapitał zbija
Poczta Polska, a jakz znam życie w państwowej firmie nie złe są tam
marnotrawstwa kasy.