Re: czy karta dźwiękowa może resetować komputer?

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 14:41:45 MET

my newsreader told me that Radosław Sokół wrote:
> Raczej nie przez skoki napięcia. Owszem, może doprowadzać do
> resetów, ale to mało prawdopodobne mimo wszystko. Raczej by
> się sama wieszała lub powodowała "panic".

OK, to wyjaśnij mi takie coś.
Miałem resety komputera (niezależnie od systemu operacyjnego).
Wymieniłem grafikę z Radeona 9100 na Radeona 9800 Pro, nie pomogło.
Wymieniłem zasilacz z wbudowanego w Enlight na Tagana, nie pomogło.
Wymieniłem płytę na Asusa i procesor na nowego Athlona, pomogło.
Poza tym jednym momentem, gdy miałem trzy resety na raz podczas rozmowy przez
Skype.
(temperatura procesora/MB była w normie)
Nigdy wcześniej, nigdy później (ze Skype korzystałem).

Ze starego zestawu zostało:
- obudowa Enlight
- dysk Maxtor 120GB
- nagrywarka NEC DVD