HP Pavilion - jaka jest trwałośc tego notebooka ?

Autor: nika G <nikusia79_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 09:58:01 MET

Podoba mi się HP Pavilion :))
Co mozecie powiedzieć o jego obudowie ? Nie chce zeby się szybko porysowala
jego obudowa wygląda na delikatną (moze to złudzenie) Inna sprawa, ze na
półce w MM (tam i tak nie kupię !) była na nim naklejona folia jak na
wyświetlaczach telefonów. To mi dało do myślenia. Czy to świadczy
o "dbałości producenta" czy o delikatności sprzetu ?

PS. Czym różni się XP Home zwykły od Media Center ?
Słyszałam, ze XP MC bedzie mozna za darmo uaktualnic do jakiejs okrojonej
wersji Visty a za Home trzeba bedzie dopłacić 50 albo 80$

System chce mieć legalny :)

pozdrawiam
Nikusia