Re: Samsung 250Gb czy cos innego?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 20:35:03 MET

JS napisał(a):

> Jednak wielu sprzedawców nie polecało mi go z powodu jego rzekomej
> awaryjności, polecają natomiast Seagaty i WD.

Od poniedziałku jestem użytkownikiem takiego dysku z wersji PATA. :)
Wcześniej używałem Barracudy 40 GB i po przesiadce jestem naprawdę
zadowolony ze zwiększenia się szybkości i pojemności rzecz jasna. Jedyne
co zwróciło na mnie uwagę, to nieco głośniejsza praca głowic - stara
czterdziestka była pod tym względem praktycznie niesłyszalna, ale ten
też nie jest jakoś szczególnie głośny - zwyczajnie słychać różnicę,
chociaż z tego co ludzie piszą to i tak jeden z najcichszych obecnie
dostępnych dysków. :) Zresztą polecono mi go tutaj. :P
A co do sprzedawców... Mówisz o ludziach, którzy polecają nagrywarki LG
i Lite-On? ;P Pamiętaj, że sprzedawca ma podstawowy cel - sprzedać. Sama
nazwa zawodu o tym mówi. Gdyby miał radzić, nazywałby się doradcą. :P

# /George Orwell - Rok 1984/