NAGRYWARKA DVD KTORA NIE CZYTA ALBO LEDWO CZYTA PŁYTY.

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 18:02:43 MET

Miałem 4166B
Wczoraj mi wymienili w serwisie na nową GSA H22L.
Dziś znowu byłem u nich i tą co dostałem wczoraj okazalo sie ze felerna ...
Dostałem nastepna ktora kazalem najpierw sprawdzic.
Test przeszla ok.
Na drugim komputerze odczytuje każdą płytę a komputer jest wiekowy bo ma z 8
lat.
A jak podlacze do swojego kompa ktory ma "zaledwie" 3 lata to sie
kaszani...system ja wykrywa ok... wkladam plyte i zaczyna czytac...baaaardzo
wolno..po około minucie albo odczyta albo zawiesi sie na mruganiu lampką jak
stroboskop i zawiesi system przy okazji.
Dodam ze nawet jak odczyta płyte to zeby wejsc do jakiegos katalogu na
plycie znowu trzeba czekac minute.
Nawet windowsa postawilem od nowa na probe bo pomyslalem ze moze system cos
nie tak...
ale nic to nie dalo...
Jak zaczalem instalke windowsa z tej nagrywarki to szlo jak krew z nosa
nawet kopiowanie plikow.
A jak wlozylem plytke do starego liteona cdrw to poszlo szybciutko.
Probowalem juz tasmy zamieniac i zmieniac master / slave ale nic nie pomaga.
Pomozcie prosze... co to moze byc.. bo ja juz odpadam... na starym kompie
dziala ok a u mnie sie kaszani to samo urzadzenie.
POMOCY