zestaw do gier, intel+nvidia, rada potrebna

Autor: razor <razorjack.usun_at_gazeta.x.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 15:56:49 MET

hej witam,

ostatnio zacząłem grać w BF2142
no i okazało się że mój komp (r9600xt, athlon xp2200+, 768MB RAMu, zasilacz
chieftec 350W) nie daje już rady,
stąd chęć zmian, jako że gra się bardzo spodobała:)

na razie myślę o intelu:

płyta na Intel 945P
http://sklep.benchmark.pl/pelny_31016.html
(rozumiem że od tej: http://sklep.benchmark.pl/pelny_31853.html na Intel
G965, różni się tylko brakiem obsługi pamięci DDR2-800 ?)

no i procek...i tu mysle, czy jednak na początek nie zaoszczędzić tych 400
stów i zamiast Core2Duo E6300 (http://sklep.benchmark.pl/pelny_30678.html)

wziać Intel Pentium D 820/920 (a za pół roku? albo jak zajdzie potrzeba,
zmienić na coś szybszego):
http://sklep.benchmark.pl/pelny_19215.html

(z testów:
http://benchmark.pl/artykuly/recenzje/Intel_Core/strona-12.html
wynika że i tak procesor ma małe znaczenie (przynajmniej dla FEAR))

a za te 400 zeta zaoszczędzone można więcej pamięci lub mocniejszą kartę.

czy może jednak wziąć jakiegoś Athlona 64 (X2) ?

----------------------------
no i GFX na koniec:

gforce7600gt (silent pipe)
http://sklep.benchmark.pl/pelny_27373.html

a może 7900gs?
http://sklep.benchmark.pl/pelny_34611.html

a co do sumy którą chcę wydać?
sam nie wiem, chodzi o znalezienie jakiegoś złotego środka,
nigdy maniakiem gier nie byłem:)

--
razor