Re: MALA KOREKTA [bylo: Jaka wybrac tania plyte i procka, azeby moc uzyc najwiecej starych"flakow"]

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 15:25:21 MET

> Gigabyte GA-M55S-S3 AM2
> AXP 3000+ Orleans AM2
> 2x1GB KingMax DDR2 667MHz
WItaj,
ale teraz mi rowniez proponujesz wymiane pamieci! :-/
Chcialbym zostac przy swoich DDRach 400MHz.
NO i ma tylko jeden kontroler IDE a ja mam 4 urzadzenia na IDE

Pamietaj, ze nie chce dramatycznie duzych pieniedzy wydac.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka