Re: szukam firmy do odzyskania danych z HDD

Autor: nobi12345 <nobi12345_at_skasujto.tlen.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 11:21:08 MET

Dnia Tue, 28 Nov 2006 21:12:20 +0100, MAc napisał(a):

> Ontrack chyba właśnie tak robi. Tzn najpierw daje ci listę plików (i
> kasuje jakąś opłatę startową) a potem wybierasz co cię interesuje

Tak - ale nie nie specjalnie zmienia to kwotę do zapłaty. Korzystałem z
Ontrack'a i potrzebowałem uratować 1 plik z dysku. Dostałem wszystkie
mozliwe do uratowania i za nie zapłaciłem.

W sumie - często, żeby uratować 1 plik trzeba odtworzyć całą strukturę
dysku.

I dlatego tyle to kosztuje.

Ale OnTrack'a polecam !

nobi12345