Re: Czy to początek końca mojego LG GSA-H20L ?

Autor: Mirro <bis2_usunto_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 09:48:19 MET

Kurcze, u mnie o samo! 4 miesiace - OK. Z dnia na dzień woooolniej. Nie
oddalem do serwisu, bo musialbym, dla pewnosci sprawdzic na innym
komputerze. Poza tym mam jeszcze jedna nagrywarke (LiteOn 812) i z niej
korzystam, zreszta w tym samym komputerze. I bez problemow! Czyli to musi
byc cos zle z tym H20.

Innym problemem z LG sa bledy weryfikacji. Praktycznie prawie kazda plyta
DVD nie przechodzila weryfikacji.

Co do nosnikow: w zasadzie tylko TDK, Philips. Emtec, Verbatim!

Mr