Patriot Xporter blokada zapisu

Autor: alacak <jakawww_at_konto.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 08:47:01 MET

Witam!

Pacjent Patriot Xporter 4.0 GB. Dziabli mnie podkusili, zeby troche lepiej
zabezpieczyc dane na penie (raz juz zgubilem) i utworzyc bezpieczna partycje
zabezpieczona haslem. Podczas jej tworzenia programerm producenta
http://www.patriotmem.com/support/flashSupportp.jsp USB Disk Pro, Version
2.65 cos poszlo nie tak (write error) i teraz mam 2 partycje write protect,
jedna "bezpieczna" :) 890 MB - faktycznie pusta i reszta pena. Kazda proba
formatu rowniez tym cholernym programem konczy sie komunikatem, zeby
odblokowac dysk.
Macie jakis pomysl co z tym zrobic, poza reklamowaniem? Jakis program
potrafi silowo zlikwidowac te partycje? Skosnoocy na razie nie odpisali.

Pozdrawiam
alacak