problemy z nagrywarkami.Mam wielki problem

Autor: Jan Cytawa <cytawa_at_hektor.umcs.lublin.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 08:36:25 MET

Mam wielki dla mnie i chyba nietypowy problem.

KOmputer mam stary ale dla mnie wystarczajacy. Jakies P-550MHz, i W_XP
Kiedys dokupilem nagrywarke BTC i niestety u mnie nie pracowala. To
znaczy nie byla w stanie nic przeczytac zadnych danych. Muzyke czytala
prawidlowo. Za to nagrywala bez problemu ale tylko jeden plik.
Co ciekawe za pomoca tej nagrywarki wgralem od nowa system i wszystko
bylo OK az do ostatniego restartu.

Wiele ludzi ogladalo moj komputer w koncu sie poddalem i zamienilem
nagrywarke na LG. I ta dziala (a raczej dzialala) kilka lat prawidlowo.
A ta moja stara BTC do tej pory pracuje u brata.

W koncu przyszedl czas na zmiane bo stara zaczela psuc CD. I cyrk sie
zaczal od nowa. Probowalem 2 nagrywarki DVD. Zadna nagrywarka nie czyta
danych. Kupilem nawet podobna nagrywarke LG ale nieco inny model i tez
kicha.
Ale co ciekawe w trybie awaryjnym ta nowa nagrywarka dziala calkiem
prawidlowo. Przypuszczam, ze sprawa lezy w sterownikach. Probowalem
przeroznych ustawien Master, Slave. Zmienialem IDE i ciagle nic.

Czy ktos sie spotkal kiedys z takim problem albo ma jakis pomysl?

Jan Cytawa