Re: LCD Philips - miga

Autor: Wang <fenek_at_mm.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 23:13:07 MET

Uzytkownik "[ PorkOne ]" <PorkOne@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1164711261.005884.133750@80g2000cwy.googlegroups.com...
> Witam
> Mam nowy LCD Philipsa 170S7. Niestety dzieje sie cos dziwnego jak dla
> LCD - mruga, normalnie jak CRT. Oczywiscie zainstalowalem philipsowe
> sterowniki. Karta grafiki to nVidia 6100 (zintegrowana, na plycie
> Gigabyte).
> Standardowo przy 60Hz i natywnej rozdzielczosci (1280x1024) wszystko
> powinno chodzic OK, a tu dupa... Podniesienie odswiezania polepsza
> sytuacje, ale nie usuwa problemu, zapewne nie jest to problem
> odsiwezania.
> Czemu tak sie dzieje? uszkodzony egzemplarz?

> [...]

---
Przede wszystkim sprawdz na innym kompie, ewentualnie innej karcie
graficznej.
Jezeli bedzie to samo. To niestety monitor do wymiany.
Ja mam wiele rzeczy obok (komórka, która czesto sie wlacza, telefon
bezprzewodowy,
glosniki, bardzo blisko stoi jednostka centralna komputera na biurku) i nie
maja one
zadnego wplywu na monitor (Neovo F-419). Podobnie bylo kiedy monitor mialem
podpiety do gniazda analogowego VGA. Teraz mam go podlaczonego do DVI w
karcie
Radeon. Zadnych sladów zaklócen. Ponadto bardzo czesto mam przy tym wlaczony
tuner
TV (sygnal z kablówki) i z tego samego gniazda przez splitter modem kablowy
do internetu Multimedia.
Dlatego wedlug mnie to tylko problem monitora lub jego zasilacza. Ale
wczesniej trzeba wykluczyc,
ze sygnal podawany z karty graficznej jest OK.
pozdrawiam
Janek