Re: Opinia uzytkownikow tych laptopow:

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 22:25:36 MET

Roger(OS) napisał(a):

> Laptop raczej bedzie stal w domu na biurku wiec bateria nie jest wazna
> (moze nawet ja wykrece). Wazna jest grafika, CPU i duzo RAMu. Komputer do pracy z
> grafika, i kiedys w przyszlosci moze gry wiec niech i grafika bedzie mocna...
> OK- oto nasze "kandydatki"

Z czystej ciekawości zapytam, dlaczego do takich zadań komputer
przenośny, a nie dużo mocniejszy desktop? Jedyne co mi przychodzi do
głowy to nadmiar pieniędzy lub koszmarny brak miejsca.

Wiem, kilka dni temu też szukałem notebooka do zastosowań domowych, ale
całkiem niższa klasa i mogę mieć go w takiej cenie, jakiej bym się
raczej z desktopem nie zmieścił.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski