Re: P III tualating i Asus CUSL2

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 20:42:53 MET

> Moze nie do konca. Trafilem w googlach jakis czas temu na opis
> rozbudowy/przebudowy ASUSA P3BF pod tualana wlasnie. Jest wiec szansa,
> tylko troche zabawy moze wymagac.

Tja... Tylko P3BF tak jakby byl pod Slot1 i stosownych poprawek
mozna bylo dokonac na przejsciowce (pod warunkiem, ze miala
regulacje napiecia)

W wypadku CUSL trzeba by chyba zmodyfikowac sam procesor...
Wyrwac kilka nozek tu czy tam, kilka innych polaczyc miedzy soba.
Dokladny opis tego jest gdzies na sieci...

Nie wiem tylko, czy gra jest warta swieczki, bo taka przerobka jest
ociupinke nieodwracalna, a zepsuc cos latwo...

pozdrawiam,
Vituniu.