sterowniki do gforce2 Ti - problem

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 19:58:45 MET

witam
teraz pomyslicie ze jestem totalna lama, ale zanim wydacie wyrok,
przeczytajcie.
jest sobie karta graficzna ( podarowana) gforce 2 ti. - starów
oryginalnych - brak

1 - Sciagnąłem najnowsze stery z nvidi(_obsługujace_ ta karte)
a-próba instalacji z setup.exe ->nimasz w kompie urządzeni nvidia.
b-instaluje na siłe jako.... nima do wyboru Ti -zadnego Ti - wiec
wybieram gforce2 xxxxx - po takim zabiegu cos sie instaluje, restart-
komp nie wstaje, podczas łądowania dodtaje czarny ekran z napisem - błąd
ochrony - mozesz wyłączyc.

2. stare stery z CD Entera z 2001 roku.
a. podczas instalacji nie wykrywają karty nvidia w kompie
b. instalacja na siłe.... wykryto gforce2GTS i... wszystko działa - prawie
otóż w trybie 2d jest 100% ok, ale w grach( przynajmniej jednej którą
widziałem są pokaszanione kolory. Akceleracja jakas tam jest, ale białe
tło jest kremowe, siemne pola są buraczkowe a zieleni prawie wcale niema.
W paincie (np.) kolory są OK. Monitor zdrowy.

ki czort? gforce2Ti to nie nvidia? PRobowałęm poszukac sterowników z
dopiskiem legacy, ale same linuksowe sie wyszukują.....

Pomozecie mi z tymi sterami?

ToMasz

ps. : gforce2ti/athlon1.6/k7t266pro/win98