Re: Która nagrywarka

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 19:54:50 MET

PSYLO napisał(a):

> Napędy optyczne DVD-RW zarówno Sony jak i Samsung (właściwie to to samo)
> są do niczego. Szkoda nerwów, dorzuć kilka złotych do produktu innego
> producenta (np. Pioneer, NEC - ceny podobne), nie będziesz żałował.

Zresztą nie wiem czy warto oszczędzać te 15-25 zł gdy bagrywarki
kosztują niewiele ponad 100 zł... Możesz mi wierzyć - ja moją pierwszą
wypalarkę DVD kupiłem za jakieś 400-500 zł, pierwsze CD-RW kosztowało
mnie też coś koło tego. Więc gdy widziałem w sklepie komputerowym, jak
gość stojący przede mną w kolejce zamówił do zestawu nagrywarkę CD-RW
zaliczyłem mały opad szczeny... :) 30 zł szkoda? :P Na płytki się więcej
wykosztuje przez parę miesięcy. :)

# /George Orwell - Rok 1984/