Re: fajne chlodzenie i problemy z gigabytem...

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 19:00:22 MET

rwerp napisał(a):
> 1. Wcale nie jest taki wielki jak na coolery z rurkami cieplnymi, taka
> Scythe Ninja jest od niego dużo większa.
Wiem, Thermaltake tower112 i podobne tez sa ogolnie wieksze, ale po
fotkach w sieci spodziewalem sie mniejszej imitacji blaszek na rurkach ;)
> 2. C&Q nie zwalnia obrotów wentylatora w coolerze, tylko obniża
> napięcie CPU i jego częstotliwość
Oj, nie czepiajsie, skrotu myslowego uzylem bo w tej plycie wlaczenie
C&Q rownoczesnie wlacza "automatyczne" sterowanie wentylatorem w funkcji
temperatury (do wyboru pwm dla 4pin lub voltage dla 3pin)