Re: Plyta Soltek 75KAV - kondensatory - prosba o sprawdzenie

Autor: Tomasz W <wantomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 17:36:02 MET

tez jestem po wymianie kondensatorow w tej plycie, gdyby nie to ze mam
zabudowanego kompa to bym Ci sprawdzil, ale mam zdjecia plyty z przed
wymiany kondensatorow - niestety sa kiepskiej jakosci i nie widac
pojemnosci - dla ulatwienia moge CI powiedziec ze maja kolor zielony :) i
wyglada ze ten blizej naroznika jest ciut mniejszy - bo tam sa 2 obok siebie
zaraz przy slocie pamieci... z tego co pamietam znajomy wymienial mi
wiekszosc kondensaorow - ale glowna wada plyty jest dalej - po resecie nie
moge wlaczac kompa przez 2 minuty bo sie nie budzi grafika (sprawdzalem
wszystko - zmienilem zasilacz, pamieci, bateryjke biosu, grafike, dyski,
nagrywarke, karty rozszerzen i to samo sie dzieje - chyba pozostaje wymienic
reszte kondensatorow badz wywalic ja na zlom). chyba ze zaloze jakiegos
zalmana dla chlodzenia chipsetu i jakas dobra paste - bo to chyba sie
bierzez z przegrzania plyty badz procka - ale procek Athlon 2400 ma temp
50-53C....

TW

jakby co to pisz - moge przeslac foty...