Re: Wymiana HDD- jak przenieść system ?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 11:42:42 MET

SMi napisał(a):

> W jaki sposób można bez bólu przenieć system na nowy HDD ?

1) NTG
2) Miałem ostatnio (krótko mówiąc: wczoraj :P) ten sam problem -
zmieniłem poczciwą Baracude 40 GB na Samsunga 250 GB i przeniosłem
partycję z systemem za pomocą programu BootIt.
Na alt.pl.comp.os.windowsxp znajdziesz niedawną dyskusję na ten temat.
Krótko mówiąc ściągasz ten program, uruchamiasz narzędzie do tworzenia
dysku startowego na CD lub FD, bootujesz z niego kompa, gdy na początku
zapyta o instalację programu na dysku każesz mu się wypchać. ;P Ja
podpiąłem nowy dysk przez USB (trzeba w "Settings" włączyc obsługę
urządzeń na USB 2.0), przeniosłem partycję z systemem, po czym nieco ją
powiększyłem, następnie utworzyłem dwie nowe, podpiąłem nowy dysk w
miejsce starego, system wystartował i potem po sformatowaniu tych nowych
partycji przegrałem tam resztę plików. Zajrzyj do instrukcji na grupie,
którą podałem - jest dokładny opis co zrobić z przeniesioną partycją
systemową, mój opis jest dosyć pobieżny i nie należy go traktować jako
instrukcji!

Programik ma własne GUI i supportuje myszkę. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/