Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 10:31:07 MET

Budzik napisał(a):

> pewnie ma jeszcze bajerancka diode w dwóch kolorach.
> Zrozum ze tu nie liczy sie doswiadczenie ale wybór konkretnego modelu.

A właśnie - to mnie dziwi. :) Dlaczego w dobie moddingu oszczędzają na
czymś takim jak dioda? ;) Czy w sklepie komputerowym dwukolorowa LED
jest aż tak dużo droższa niż zwykła? A oni przecież kupują to hurtem od
producenta...
O ile pierwsze nagrywarki zwykle mają ten fajny element, to potem znika
bardzo szybko. Pamiętam, że w czasach CD-RW LG dawało nawet dwie diody -
jedną czerwoną dla zapisu i drugą zieloną dla odczytu. Pierwsze
nagrywarki DVD Lite-Ona miały trójkolorową diodę - czerwony zapis,
pomarańczowy zapis w trybie ochrony (opróżniony bufor) i zielony dla
odczytu. Co teraz? Wszystko tylko na zielono. ;) Czy ta dioda to aż tak
bardzo podbiłaby cenę nagrywarki? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/