Re: HDD położony pionowo?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 09:36:50 MET

Dnia Tue, 28 Nov 2006 00:53:12 +0100, Raf256 napisał(a):

> Hmm widzę tu sporo sprzecznych opinii :P takie ułożenie dysku jest domyślnym
> w obudowie w markowym IBM.

Kiedyś nie miałem co robić i przekopałem parę producenckich stron w
poszukiwaniu informacji o pozycjach pracy. I nie znalazłem żadnej oprócz
"dysk może pracować w dowolnej pozycji". Zatem te zastrzeżenia jakie tu się
pojawiły należy zinterpretować jako konfabulacje albo relikty z czasów
kiedy dyski miału po kilkadziesiąt MB albo mniej, może wtedy były czułe na
pozycję.

--
Jacek