Re: Samsung 250Gb czy cos innego?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 22:05:01 MET

Użytkownik "JS" napisał w wiadomości
> Jestem prawie zdecydowany na ten dysk.
> Jednak wielu sprzedawców nie polecało mi go z powodu jego rzekomej
> awaryjności, polecają natomiast Seagaty i WD.
> Co lepiej wybrac? prosze o opinie uzytkownikow w/w dysków
> pozdrawiam

Niedawno zdecydowałem się na Samsunga 250GB model P120 2504C. Jestem
zadowolony, choć trafił mi się głośny model (w niczym mi to nie przeszkadza,
a te samsungi tak mają z tej serii, ze niektóre są wyraźnie słyszalne).
Pracuje w trybie SATA I. Jest bardzo szybki i fakt, chłodny. Dość istotną
rzeczą wpływającą na prędkość tego dysku to transfer wewnętrzny, który
wynosi tu 960MB/s. WD i Seagate (te ze zwykłym zapisem) mają 760MB/s. W tym
samsungu przenoszenie dużych partii danych między dyskami przebiega
błyskawicznie.

Co do Seagate:
1. Pierwszy padł mi Seagate 20GB Barracuda III (padły głowice)
2. Kolejny padł Seagate 80GB 7200.7 (uszkodzone łożysko) - został wymieniony
na w/w Samsunga
3. Dziś w firmie padł Seagate 120GB (uszkodzenie głowicy) pracujący w
strippingu w firmowym serwerze plików. PS: Kopie zapasowe plików zapisane są
na serwerze głównym.... na dwóch Samsungach 250GB :). Mówię całkiem
poważnie.

Tak więc szybko na Seagate się nie zdecyduję...