Re: HDD położony pionowo?

Autor: plexer <plexer_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 21:06:00 MET

> slyszalem kiedys ze dyski nie przepadaja za praca w takim polozeniu,
> jednak
> jest to nic w porownaniu z praca dysku "na plecach" czyli elektronika do
> gory, jednak jest to tylko zaslyszana opinia, sam z checia dowiem sie jak
> tym jest...

Z praktyki serwisowej wiem, że dyski mogą być montowane w bardzo różny
sposób.
1. praca "na plecach" HP Vectra VL400
2. praca "na boku" Fujitsu Siemens Scenic P320

Wydaje się, że w związku z powyższym, mitem jest twierdzenie, że położenie
HDD ma wpływ na jego pracę.
Przy obecnych coraz szybszych dyskach bardziej martwił bym się chłodzeniem.

pozdr.
plexer