Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: Przemek <przemek86_at_pocztaXX.fm>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 17:21:54 MET

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ekf1qk$ntf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> C2D E6300 - 689
> KingMax DDR2 667MHz 2x512MB - 390
> Asus P5B i965 SATA2 - 465
> Seagate ST3250620AS 250GB 16MB - 295
> Win XP OEM - 350
> DVD-RW NEC - 115
> Obudowa z zasilaczem
> Chieftec BG-01B-B-SL-350 - 269

powiem ze ceny dobre, lepsze niz w sklepie w ktorym wyceniano mi niemal te
same czesci.

HP kosztuje 3100 zl z mowliwoscia lekkiej negocjacji. IMO jest lepsza
nagrywarka w HP, dochodzi czytnik kart, modem (ktory czasami, raz na 1-2
mies. uzywam przez kilkanascie minut jesli nie dziala mi stale lacze),
klawiatura + myszka optyczna. Za w/w Twoj zestaw wyszlo 2573 zl. Gdyby
dorzucic ten czytnik kart, modem, klawiature i mysz, mysle ze wyszloby ok
2700-2750 zl. Jak dla mnie to wole dorzucic te 300-400 zl. za dodatkowe 125
zl jest pakiet serwisowy naprawy nast dnia w domu klienta.