LCD 17" i 19" a czytelnosc - prosze o wypowiedz uzytkownikow

Autor: oculto <oculto_at_op.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 14:51:24 MET

Witam,
mam zamiar zmienić monitor LCD 15" na większy, myślałem o 17" ale nie
wiem czy praca na takiej matrycy jest wygodna, monitory 19" przy tej
samej rozdzielczości wyświetlają większy obraz.
Wiec stąd moje pytanie do uzytkownikow LCD 17": czy wyświetlany obraz
jest wystarczajacoco duzy i czytelny? czy moze zainwestowc w 19"? dodam
ze pracuje głównie w srodowisku windows grafika, www itp bez gier i filmów.

Z góry dziekuję za odpowiedzi.
oculto