Re: Jaką kartę dźwiękową?

Autor: Arturo <nospam._at_nospam.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 11:14:29 MET

Sun, 26 Nov 2006 22:01:55 +0100, na pl.comp.pecet, mate napisał(a):

> Witam!
>
> Mam taki starszy komputerek u siostry, w którym walnęła karta
> dźwiękowa. Jaką teraz można tanią i nową (z gwarancją) kupić kartę
> dźwiękową, która służyć będzie do słuchania muzyki (wyjście na audio do
> wieży) oraz wydawania dźwięków w stereo, PCI, procesor to jakiś Duron
> coś kole 1000MHz. No i żeby sterowniki miała pod WinXP.

jelsi z gwarancja i tylko stereo ot aby zagrala "na wiezy" to najlepszy
jakis OEM np. http://www.proline.pl/shop.php?prodid=PCI+4+KAN.+OEM to sa
zazwyczaj dobre karty dla nie wymagajcych

chyba ze juz cos powiedzmy zaawanasowanego z najtanszych to obecnie nowy
Sound Blaster Live 24bit
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SB+LIVE+24BIT

chyba ze inne tanie karty, ale to juz uzywane i bez gwarancji na allegro