Re: LG H20L czyta/nagrywa tylko CD

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 08:15:03 MET

Dawid napisał(a):
> Jeżeli takie orły i spece zaczną poprawiać firme,
> to żaden napęd nie jest udany.Porozkręcaj, pogrzeb, a potem napisz
> - to nieudany model-.

Ile montowałeś tych napędów w kompach? Mam pewien przekrój i wiem, że
rzadko udaje im się coś zrobić porządnie.Nie rozkręcałem żadnego napędu
optycznego - nie wierzę w magię typu, że jak rozkręcę napęd i
przeczyszczę to coś się poprawi.Musiałby być tak brudny, żeby nie
działał, że aż trudno mi to sobie wyobrazić.Zresztą - mam starego
CD-ROM'a 2x Aztecha(manfucaturer date: March 1995) i nadal działa bez
problemu i nie był otwierany przez 11 lat ani razu!! LG padają po 2-3
latach z tego co widzę

Tomaszek

Ps: Może nic by Ci się nie stało, gdybyś nie był taki zgryźliwy?