Re: zepsuty dysk - stuka, pilne!

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 21:55:41 MET

Tomasz Holdowanski napisał(a):

> Rozkalibrowal sie pozycjoner glowicy. Typowa usterka mechaniczna, w
> warunkach domowych nienaprawialna. Dysk do wyrzucenia lub zwrotu,
> jesli na gwarancji.

a nie da sie wymienic tej glowyc?
z innego takiego samego dysku wstawic glowice?
rzokrecalem samsunga podobnego i wydaje mi sie ze dalbym rade wymienic,
ale nie wiem czy dalej by to dzialalo:)

dysk jest na gwarancji, uzywalem 6 miesiecy.
hmmm tak mi sie wydaje ze jest, kupowalem na al...ro.pl (zaluje) i
aukcji z ktorej kupowalem poprostu juz nie ma.
a dysk jak zamontowalem wskazywal kilkadziesiat godzin pracy,.

pozdrawiam