Re: Transmisja wideo

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 19:34:26 MET

On Sun, 26 Nov 2006 10:38:03 -0000, "Grzegorz Nowak"
<gnowak84.wytnij.to@gmail.com> wrote:

>Zapytaj na grupie dot. twojego systemu operacyjnego.

system operachyjny ma o tyle znaczenie, zeby program byl kompatybilny
z tym co posiada provider streamingu, a zasadniczo na kazdym systemie
mozna zainstalowac cos takiego co bedzie. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.