problem z dyskami multisesyjnymi

Autor: Maciej <brak_at_szkoda.nie>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 18:48:20 MET

Witam.

Mam problem z nagrywaniem CD w trybie multisesyjnym. Dopóki używałem Win 98
nie wiedziałem o problemie - do każdej sesji miałem dostęp poprzez zmianę
woluminu dysku. Niestety w XP to jest raczej niewykonalne - widoczna jest
tylko jedna sesja. Poszukałem w sieci i wychodzi na to, że chyba
niepoprawnie nagrywam dyski multisesyjne. Używam Nero 6, ustawienia
standardowe. Co trzeba ustawi aby móc nagrywac dyski multisesyjne w taki
sposób aby wszystkie sesje były widoczne pod XP? Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam

Maciek