OT - Czy Warszawa jest stolicą Izraela ?

Autor: YES YES YES! <ferdek73WYTNIJTO_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 15:47:08 MET

Czy Warszawa jest stolicą Izraela ?
Co robi tu Pani H. Gronkiewicz-Waltz ?!

....Myśle, że każdy kto ma trochę oleju w głowie, postawi YES, YES, YES obok
Pana Marcinkiewicza, ja to zrobię napewno, jestem bardzo zadowolony z
polityki PIS. Popieram Pana Marcinkiewicza, raz że jest to gość
inteligentny, kompetentny, wykształcony. A dwa, że reprezentuje PIS -
najlepszą partię polityczną w Polsce od dobrych kilkudziesięciu lat.

Koło Pani Gronkowiec stawiam NIE, NIE, NIE - dlatego że jest to żydówka (a
żydzi już bardzo zaszkodzili Polsce), dwa jest z PO (a platformersi to dawna
Unia Demokratyczna i Unia Wolności, a więc żydzi), poza tym Pani Gronkowiec,
gdyby została prezydentem Warszawy - pewnie powtórzy rzady Prezydenta
Piskorskiego (masa przewałów, machlojek, afer i korupcja na ogromną skalę).

--
Pozdrowiam Ferdek73,
"To byłby wstyd i hańba gdyby Warszawą rządziła żydówka z PO" - Cezary