Słuchawki a 8IPE775-G...

Autor: Mephisto <mephisto_nospam__at_msi.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 07:12:17 MET

Witam,

Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Mam MoBo jak w temacie i problem
jest taki, że gdy podpinam słuchawki (pod ręką akurat Philips) to dźwięk
jest totalnie bez niskich tonów, brzmi jakby wszystko poniżej ~300Hz
zredukowało na maxa :-/, najciekawsze jest to, że gdy włączam normalny
zestaw głośnikowy (mam Creativa P380) to sytuacja jest zupełnie OK - problem
występuje jedynie przy słuchawkach - oczywiście w innym kompie słuchawki
grają zupełnie inaczej - bez zarzutów...

Próbowałem szukać rozwiązania w oprogramowaniu do dźwiękowej ale bez
rezultatu, wydaje mi się że problem nie leży w sofcie....tylko w czym? :/

Pozdr.