Re: R9600 - co po tym ?

Autor: Temujin <grzhwva_at_bc.cy>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 02:12:01 MET

Budzik napisał(a):
> [...]

Nie tylko bogacze, w 3 kwartale 2007 można spodziewać sie service packa
1 do Visty i kart mid-range (GF 8600 GS/GT) ze sprzętową obsługą DX10 w
rozsądnych cenach - inna rzecz czy będą na to tytuły gierkowe.
A także małej stabilizacji tradycyjnie tańszej dla graczy platformy AMD,
Intel pewnie się też dramatycznie nie będzie spieszył z socketB (1366) i
DDR3. Więc jest szansa na zbudowanie "trwałego" systemu domowego jakiej
nie było od zmierzchu Pentium III. Maksymalna trwałość i
najkorzystniejszy stosunek wydajność/cena. Ekonomia.

> :)
> w takim razie trzeba zaczac na wszystkich forach polecac viste no i przede
> wszystkim zaznaczac ze na tak kiepskich kartach jak GF 7300GT czy 7600GT to
> nie pójdzie i trzeba te badziewiaste karty wymienic na lepsze.
> No i moze za kilka miesiecy sobie kupie za 200zł jakas fajna karte. :)

I tak 70% towarzycha będzie jechało na jednym i tym samym kluczu VLK
(czy jak to się teraz będzie nazywało) Visty - nawet Ci co teraz
szczególnie głośno psioczą. A jeżeli będą tytuły, to wspomniane powyżej
karty rzeczywiście mogą okazać się bardzo szybko bardzo badziewiaste. Do
arcydzieł w stylu NFS Carbon polecam jednak zastanowić się nad konsolą.

--
Temujin
"Słychać też złowrogi stukot setek kielni, a także