Re: LG H20L czyta/nagrywa tylko CD

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 21:18:06 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:ek9s4r$pj0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Raczej nie, to nie jest udany model, zresztą firmie LG rzadko uda się
> jakiś napęd optyczny z tego co widzę

No, polemizowalbym...
Nie sa to jakies orly, ale sprawuja sie calkiem przyzwoicie, tylko w ciagu
tego roku poszlo u nas co najmniej 100szt, tylko 2 reklamacje, w tym jedna
nie uznana, bo klient naruszyl plomby... Oczywiscie kwestii osiagow tutaj
nie omawiamy :)
Ale do zwyklych domowych potrzeb to dobry sprzet, wart swojej ceny.

Pozdrawiam
Michal