Laptop - Problem z pamięcią

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 17:23:13 MET

Witam
Posiadam od 2 lat Acer'a 3022 WLMI z 512 MB DDR2 (2 kości po 256 MB noname)

W ostatnim czasie zauważyłem że co jakiś czas pojawia się bluescreen z
błędem IRQ 0x0000000A, po przeinstalowaniu systemu zaczął pojawiać się błąd
MEMORY MANAGMENT.

Zgodnie z tym co znalazłem przez google, przepuściłem go Memtestem i Gold
Memory.
W tym pierwszym wyszedł 1 błąd (mielił ok 1h) - za drugim razem 0 błedów
(mielił całą noc)

W Gold Memory za pierwszym razem wyszło ok 38 błędów, za drugim razem 600.

Następnie zacząłem próbować po jednej kości skanując programem Gold Memory -
0 błędów.

Zainstalowałem od nowa XP i praktycznie od paru dni non stop laptop chodzi,
zawiesił się 3 razy (2 razy podczas gry w Rise of Nations, 1 raz podczas
słuchania Muzy, tworzenia www i gg).

Co teraz robić? Dalej testować, czy od razu kupić nową 512 MB Kingstona